|
|
|
|
Beste bewoner van Hilversum Zuid of anderszins geïnteresseerde,
|
|
|
|
|
Woensdagavond 13 mei is ons restaurant weer open. Er zijn geen plaatsen meer beschikbaar. Voor 27 mei zijn er ook geen plaatsen meer bechikbaar, voor 10 juni zijn er nog 17 plaatsen beschikbaar, voor 24 juni nog 5
|
|
Wil jij je inschrijven voor deze avonden klik dan hier. Klik daarna op de activiteit waarbij je aanwezig wilt zijn. Als je voor meerdere personen inschrijft, geef dan ook hun namen door i.v.m. de naamplaatjes.
|
Let op: Als je, nadat jij je hebt ingeschreven, geen bevestigingsmail krijgt, ben je niet ingeschreven.
|
Onze gasten zijn: Akkenien, Irene, Angie, Soe, Madu, Edith, Peter, Dicky, Gina, Henk, Ina, Henny, Jaap, Jo, Marie Helene, Neeltje, Teus, Ria H., Ria van o., Tineke S., Tiny en Yvonne w.
|
|
Onze koks zijn: Rolien, Greet, Nelly en Frankie. Zij worden ondersteund door Loes.
|
|
|
De koks hebben het navolgende menu samengesteld. Vooraf kippensoep, als hoofdmenu 2 guiche nl. asperge en zalm met een groene salade, als toetje aardbeien/rabarber ijs/room.
|
|
De corona regels vervallen, de koks serveren wel het eten aan tafel. Heb je je opgegeven maar toch klachten (verkoudheid, niezen, etc)? Blijf thuis en meld je af bij Ad (06-51807308).
|
De vorig jaar ingevoerde huisregels zijn geëvalueerd en blijven van kracht. Dus na diner individueel inschrijven, groepjes digitaal, geen "vaste" tafels, geen mensen aan tafel weigeren en naamplaatjes koks laten liggen
|
Graag tot 3 mei of tot een volgende avond!
|
|
|
|
Restaurant 1215 is een initiatief van HeiKRACHT. Buren koken voor buren in de Bethlehemkerk (Loosdrechtseweg 263). Vanaf 17.30 uur zijn onze gasten welkom voor een drankje en rond 18.15 uur gaan we aan tafel. Gasten betalen € 8,50 voor een maaltijd, eventuele drankjes komen erbij. Kinderen tot 12 jaar mogen gratis mee eten.
|
|
|
|
|