|
|
|
|
Beste bewoner van Hilversum Zuid of anderszins geïnteresseerde,
|
|
|
|
|
Woensdagavond 10 juni is ons restaurant weer open. Er zijn geen plaatsen meer beschikbaar. Voor 24 juni zijn er ook geen plaatsen meer beschikbaar, voor 8 juli zijn er nog 17 beschikbaar en voor 29 juli nog 5.
|
|
Wil jij je inschrijven voor deze avonden klik dan hier. Klik daarna op de activiteit waarbij je aanwezig wilt zijn. Als je voor meerdere personen inschrijft, geef dan ook hun namen door i.v.m. de naamplaatjes.
|
Let op: Als je, nadat jij je hebt ingeschreven, geen bevestigingsmail krijgt, ben je niet ingeschreven.
|
Onze gasten zijn: Angie, Soe, Akkenien, Annet, Dicky, Gina, Henk, Ina, Henny, Jaap, Jo, Marijke, Marja, Mieke, Neeltje, Teus, Ria H., Tineke S., Yvonne W. en Wil.
|
Wij verzoeken onze gasten zo gepast mogelijk te betalen want wij moeten onze koks ook weer betalen en hebben daar klein geld voor nodig.
|
|
Onze koks zijn: Els, Loes, Evelyn en Julia.
|
|
|
De koks hebben het volgende menu samengesteld, het thema is 'zomers". Vooraf paprika, courgettesoep, daarna tortellini met romige sinasappelsap met een traybake en als toetje vanille muffin met vanille ijs met fruit.
|
|
De corona regels vervallen, de koks serveren wel het eten aan tafel. Heb je je opgegeven maar toch klachten (verkoudheid, niezen, etc)? Blijf thuis en meld je af bij Ad (06-51807308).
|
De vorig jaar ingevoerde huisregels zijn geëvalueerd en blijven van kracht. Dus na diner individueel inschrijven, groepjes digitaal, geen "vaste" tafels, geen mensen aan tafel weigeren en naamplaatjes koks laten liggen
|
Graag tot 10 juni of tot een volgende avond!
|
|
|
|
Restaurant 1215 is een initiatief van HeiKRACHT. Buren koken voor buren in de Bethlehemkerk (Loosdrechtseweg 263). Vanaf 17.30 uur zijn onze gasten welkom voor een drankje en rond 18.15 uur gaan we aan tafel. Gasten betalen € 8,50 voor een maaltijd, eventuele drankjes komen erbij. Kinderen tot 12 jaar mogen gratis mee eten.
|
|
|
|
|
|
|